Sunday, October 3, 2010

Ahmad Zhafran si Penceloteh Bertauliah

Hensem arr tu kononnye pegidah

Berdasarkan gambar dan tajuk di atas korg dah tau blog ni pasal ape. AHMAD ZHAFRAN atau lebih dikenali sbgai AFFAN oleh member2 die yang setia mengharungi celoteh beliau. Nak dipendekkan cerita aku lepak ngan die kat McD Bangsar semalam menonton perlawanan Manchester United. Kepada ALEX FERGUSON kenapa anda noob sgt menurunkan skuad2 yg ntah hape2 ntah smlm. BERBATOV bench ko gila ape adoi. Tapi blog kali ni aku malas nak cerita pasal Manchester United sebab takde kaitan dengan tajuk.

Untuk pengetahuan korg walaupun muka affan ni ade sikit hensem tapi tak sehensem aku tapi kepala otak die mereng sikit. Aku rase die ni ade short term memory lost. Tak hbs2 mengulang soalan atau ayat yang same. berikut adalah soalan-soalan atau ayat2 beliau semalam yg ntah berapa kali diulang.


"Amir mane??"
"Berbatov subs wei??"
"Bob ko kat kolej dok sorg??"
"Wei aku tak sabar nak kahwin dowh, ko tak teringin ker nak kahwin??"
"Manchester United season ni menang 19 kali draw 19 kali"
" BEBE BEBE!!!" (time ni BEBE pemain manu baru enter the field)
"anderson, scholes, macheda, owen??" (ketidakpuasan beliau terhadap pemain 1st eleven manu smlm)

Haa itulah soalan2 atau ayat2 yang diulang berkali-kali. Either die dah xde idea ataupun kepale die memang mereng, tapi aku rase kepala die mereng arr ibarat si 10 SECOND TOM dalam movie cinta Adam Sandler 51 First Date. Affan owh affan  -_____-

3 comments:

  1. tebiat baru ke pe tu??? ahhahahhahahhahah.....affan2...

    ReplyDelete
  2. time sekolah dulu xde pon aku rase...

    ReplyDelete