Wednesday, October 13, 2010

Invaders Must Die !!! Justin Bieber Must Die !!!!!!

 

Lagu yang bersusaian aku rase untuk post kali ni, kalo sudi klik arr butang play tu sambil membaca post ni. Tempoh hari aku ade citer pasal PARAMORE. Bagaimana mereka diangkat sebagai anak emas radio Malaysia sekarang ni padahal kat negara lain demam paramore dah lame kebah. Tapi tu aku tak kisah sangat atleast muzik die leh arr tahan. Bleh arr tahan daripada muzik2 yang dinyanyikan oleh seorang artis bernama JUSTIN BIEBER.

Sape x kenal si JB (malas nak eja name die panjang2) ni. Penebar roti canai, amah kat hospital, mak cik jual goreng pisang, apek jual mapiau semua kenal ngan budak ni. Artis pop yang lahir daripada YOUTUBE. Berkebolehan bermain gitar sambil menyanyi. Ok la memang die ade bakat nak dibandingkan dengan aku tapi aku cukup tak paham kenapa ramai sungguh umat (terutama aweks2) suka budak ni. Die berjaya memukau orang ramai dengan suara belom akil balighnye lagi. Time suara ni leh arr die nak falseto ke ape ker korg tunggu arr nanti time suara die pecah konpem tak sedap. Rambut ABU BAKAR ELLA die pown menjadi trend sekarang sampaikan si MIKE SHINODA pown buat rambut ala2 si JB ni untuk album baru mereka. Ape yang mengecewakan aku adalah apabila ramai member2 aku cakap aku meniru rambut si JB ni padahal dari azali lagi rambut aku kalo panjang die mengembang sebegitu (kawan2 rapat tau arr maksud aku) kalo tak percaya tanya arr mak aku. Semenjak dari kes tu aku dah tak simpan lagi rambut panjang takut disamakan ngan si JB. Celaka ko JB.

Lagu si JB ni bergenrekan POP and kebanyakannye pasal cinta monyet ataupun minat terhadap awek. Persoalannye untuk umur semuda die layak ker die untuk memberi nasihat pasal cinta. Mak bapak tak pulak marah bile anak2 kecik mereka dengar lagu pasal cinta-cinta ni tapi bile bkk lagu METALLICA ONE terus dilibasnye anak tersebut dengan batang penyapu katenye lagu SETAN laa konon. Orang cakap JB ni is a good role model to young generation. Habisla aku rase young generation pasni sebab semua akan beli camera, beli gitar, nyanyi dan post kat youtube dengan harapan artis seperti USHER akan jumpe mereka dan BRANDKAN mereka sebagai the next JB.

Radio dan television (MTV) pown tak habis-habis main lagu si JB ni. Bukak radio lagu JB bukak TV lagu JB. Bukak hitz.fm lagu JB bukak fly.fm lagu JB gak, SINAR FM aku tak taula ade main ke tak lagu si JB ni. Tapi ape yang spesel sangat ngan si JB ni. Korg rase kalo aku dapat cari budak yang sama sedap (sedap ker) suaranya seperti suara JB tapi muka die sehodoh toyol korg rase korg nak dengar tak budak tu nyanyi sampai habis. Janganlah bohong, bohong dosa. Kerana muka die yang comel (comel ker) korang sanggup dengar lagu die jer, kalo tak korg tak dengar pown lagu die.

Ayat-ayat awek2 yang aku selalu dengar pasal JB:
-ADORABLE
-CUTE AND TALENTED
-RAMBUT DIE CANTIK (aku dah lame ade rambut tu takde org nak puji pown)
-HANDSOME

Dahla toksah puja laa budak tu. Tggu arr tak lame lagi korang lupe laa ngan die. Bende ni dah banyak kali berlaku dah. Orang kite ni ikut HYPE jer lebih. Contohnya LADY GAGA. Ape citer sekarang aku tgk dah kurang dah orang puja2 minah tu kalo tak LADY GAGA forever.

PS:-kepada peminat2 JUSTIN BIEBER...... I dont give a damn about what you think of me..



2 comments:

  1. haha nasib baik aku dah seminat jb macam dulu.eh for real meh mike shinoda???

    ReplyDelete