Tuesday, September 28, 2010

My Friend of Misery Part II

Malam ni setelah perot kenyang diisi DINNER PLATE ngan sebijik ZINGER BURGER KFC aku decide nak sambung ar post blog ni seperti aku janjikan dulu. Walaupun lambat tapi janji aku buat bak kate Joker I'm a man of my word. Post kali ni banyak berkisar tentang aku dan SEKOLAH MENENGAH SRI PANTAI. Siapa sangka aku ditakdirkan masuk sekolah ni dulu sedangkan aku memang cukup gerun dan pongeh dgn sekolah ni dek kenakalan budak2 die yang rata-rata sungguh "KREATIF" dari segi pemikiran rohani dan jasmani (bukan semua arr tapi sebahagian besar hahaha). 1st day aku kat sekolah ni aku ingat register lepas tu boleh balik. Sekali aku disuruh beratur ke tapak perhimpunan terus, aku mula-mula nak cabut jer tapi lame-lame kene face jugak so aku redha dengan kehendak Illahi. Time kat perhimpunan keadaan sungguh havoc ibarat menunggu PRODIGY enter stage and perform. Aku pown masuk line-up tingkatan 6, aku sungguh sunyi tak kenal sape-sape kecuali PRAVEEN ngan HAFIZAH due ex-SMKBB dulu. Aku pown pandang kasut kecewa memikirkan nasib. Tiba-tiba without warning bahu aku ditepuk dan org yg menepuk tu seraya bersuara "KAU SEKOLAH SINI JUGAK YEK".

Rupenye member lama aku dari sekolah rendah si IDHAM (aku sorg pggl die alip kat skola ni). Aku happy sikit bile jumpe die sebab mase dulu2 aku cukup rapat ngan die. Die dulu kawan rapat pertama aku, sape sangka sekelah sekian aku jumpe die balik. Aku ngan die 1st day berborak je arr. Cikgu pown x mengajar lagi. Die pown pongeh masuk sekolah ni jugak rupenye. Lepas tu aku terkejut apabila mentaliti die URBAN sikit apabila die layan muzik yg RAGE same seperti aku. Aku ingat masuk sekolah ni ilmu aku mengenai muzik akan berkurangan tapi tak makin bertambah. Mana taknye die la influence aku dengan PLACEBO. Dari kecik lagi aku tertanya-tanya sape yg nyanyi lagu EVERY YOU EVERY ME, hell tajuk die pown aku tak tahu time tu. Kat sekolah ni aku tak laa rasa alone sgt sebab banyak member-member yang aku pernah kenal time sekolah rendah dulu tapi aku tak ingat diorg langsung. Mintak maaf semua tiada niat di hati untuk melupakan kamu semua. Maafkan aku insan yang hina ini sob sob. Dalam kelas si ZULAIKHA and SURAYA arr bnyk tolong aku get familiar ngan sekolah tu sebab aku tak sekelas ngan Idham, TRIMAS korg.

Nak dipendekkan cerita aku masuk kolej, kat kolej aku selalu YM ngan si Idham, die time ni agak sedih sebab takde member sekepala ngan die. Takde laa org nak citer pasal muzik, pasal movie anf etc. Time ni jugak die selalu cerita pasal dua org umat bernama FAREHA dan AUNI. Fareha aku kenal dulu kat sekolah sebab tak habis-habis cucuk perot aku, tapi si Auni is a mystery (aku tak ingat die sape haiz). So satu hari aku n Idham plan lepak kat MORIB and die ajak Auni. Time ni die bawak DEANA. 1st impression of DEANA im in LOVE hahaha. Sekali bile tahu die PREGNANT aku kecewa (jgn risau pregnant atas angin jer tu). 1st lepak aku agak malu-malu sikit tak arr bertegor sgt ngan si Auni or Dee tapi after dua tiga session of lepaking dorg ni mmg best. Aku pown kerap YM ngan si Auni and baru aku tahu aku kerja ngan dia dulu. Sumpah aku tak ingat kerja cashier mmg dalam kepala otak duit dalam mesin tu jer. Sori yer auni. Sekarang ni kalau melepak aku biase lepak ngan Idham n si Auni arr. Fareha n Deana kadang-kadang jer diorang ni kebiasaannye hanya akan buat special appearance jer sebab busy dengan karier masing-masing hahaha.
 
Dari kiri David Beckham, Deana Beckham, Idham Buckley, Fareha (ape ekk), Auni Bellamy
 
So that is all i guess pasal second part of this post. Kalo ikutkan banyak lagi aku nak cerita tapi kang mahu dua tiga page pasal blog ni. Aku happy bile aku kenal diorg sebab diorg ni leh wat aku happy seketika. Hope this friendship last FOREVER unlike some of my previous relationship that end up of me BEING USED.

3 comments:

  1. like i said when im around with u guys all the pain inside are goen but when im alone.... only feelings unerstand feelings..

    ReplyDelete
  2. hahah..ouh ya2!
    im deana beckham! hahah
    insyaAllah frenship 4ever kay! ahahah

    ReplyDelete