Monday, September 6, 2010

Awek Kedai Kasut

Semalam merupakan hari yang agak best buat aku. Kenapa?? sebab ak dapat ape yang aku nak hahaha. Tak sabar rasenye nak show off depan orang ramai time raya nanti. Sebenarnya semalam aku sepatutnya pergi shopping ngan mak and adik aku. Shopping raya arr katekan. Tempat yang dituju adalah Bukit Bintang ngan Time Square. Ye Time Square, aku sebenarnya cukup hampeh pegi Time Square sebab kat sini banyak sungguh budak2 poyo yang melepak tak tentu arah kat sini. Gaya dress up sume nak stylo tapi pakai selipar jepun mmg ak cukup hampeh tgk. Awek plak rambut karat2 pastu kesian aku tgk apabila baju yang diorg pakai tak cukup kain. Memalukan sungguh apabila semuanya boleh dikatakan Melayu. Walaupun aku hampeh pergi Time Square tapi aku redah jugak sebab kat sini kasut yang saiz kaki aku memang senang nak dapat (kasut saiz kaki gajah senang nak dapat kat sini). Harga pown ade yang mahal mencekik dan ade yg murah semurah gula-gula 4 biji 20sen.

Affan pown ade follow jugak ak itu pown last minit. Aku baru nak kuar die buzz aku ajak die follow die on. Senang plak ajak mamat ni. Pastu bile ondaway g amik die ak teringat Amir plak. Hahaha sori mir sape suruh ko tak buzz aku ann. Aku fast forward arr citer masa ak beli kasut. Mase aku nak testing kasut ade cerita menarik sikit. Awek yang serve aku kat kedai kasut tu menurut Affan org Philippines. Muka die mmg manis ibarat muka Fazura. So mase nak test kasut aku dudok arr atas kerusi die, mak aih kusyen die lembut tenggelam aku. Affan dengan segera membahan2 aku. Celaka ko fan, minah tu pulak cover2 gelak. Tapi muke die hot aku tak kisah ar. Aku mula2 mintak saiz 10, agak sukar disitu kaki aku nak masuk ke dalam kasut so aku mintak saiz 11. Die pergi cari and dtg balik. Mase ni aku rase heaven betol sebab die sarungkan kasut tu kat kaki aku. Affan dah jeles dah time tu hahaha. Peh terharu sungguh time tu. Affan lak arek kat sebelah sebab selipar yang die nak xde saiz. Ape barang beli selipar beli kasut arr hahaha. Kepada awek kedai kasut, aku amat menghargai jasamu itu T.T

2 comments:

  1. hahaha.
    mesti pasni ko aim kedai tu je kalo nk beli kasut kan.
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. baru aku perasan yang blog ni ade jgak comment mcm FB.. malu siut...

    ReplyDelete