Sunday, May 29, 2011

Manchester United Champion 2011

Tahniah kepada Barcelona sebab berjaya merangkul kejuaraan UEFA Champions League selepas menewaskan Manchester United 3-1 semalam. Satu persembahan yang hebat ditunjukkan oleh pemain-pemain Barcelona yang menyebabkan aku pongeh tahap babi sakit perut hari ni. They deserve to win it. Congrats again.

 Tapi satu perkara penting jangan pulak dilupa...
  
MANCHESTER UNITED CHAMPIONS OF ENGLAND 2010/2011

Yes we are champions, sekurang-kurangnye kami pergi ke final dengan gelaran champion. Tak macam DUA team from LONDON yang masuk UCL final tapi SATU gelaran pun takde time nak masuk final. Takpe arr atleast diorang berpeluang untuk masuk ke final SEKALI daripada tak pernah langsung. Ohh yer lupe nak cakap DUA team from LONDON ni pown KALAH jugak kat FINAL tu. Satu team kalah ngan BARCELONA, yang satu lagi kalah dengan MANCHESTER UNITED pulak. Mereka tak pernah merasa juara UCL pown, runners-up jer rupenye. Ingat hebat sgt tadi, kalau takat runners-up Manchester United dah merasa 2 kali dah so in a way Manchester United lagi hebat jugak arr dari 2 TEAM FROM LONDON ni.

Tapi apa yang membingungkan aku ialah bile Barcelona menang ramai plak yang berkokok, menganjing Manchester United kalah final ni, terutamanya fans dari team from London ni. Mereka dah lupe agaknye yang satu team from London tu kalah dengan Barcelona dan satu lagi team from London tu kalah dengan Manchester United tu sendiri. Betul laa cakap Mahathir "Melayu mudah lupa" sebab fans Melayu jer yang berkokok aku tengok. Ape yang lebih membangangkan team from London ni season ni satu cup pown takde, yang satu team from London tu lagi bangang, mereka masuk final Carling Cup dekat WEMBLEY, LONDON tapi kalah dengan team yang relegated. Mungkin Birmingham City sama hebat dengan Barcelona kot, tapi mungkin juga team from London ni yang bangang sangat.

Aku harap nanti bile team-team from London ni datang friendly dengan MALAYSIA nanti pihak FAM buatlaa satu cup penghargaan, sape menang bagilaa diorang julang cup ni, kesian dan sadis aku tgk, fans diorang buat habis air liur jer tapi cup takde. Atleast team from London yang satu lagi tu dapat laa menghilangkan kemarau tak menang cup selama 6 tahun ni dan satu lagi team from London tu dapat pulangan balik selepas investment 50 juta euro dengan membeli seorang pemain yang memang terkenal dengan kebangangannye. Ohh yer dua team from London yang aku cakap ni adalah ARSENAL ngan CHELSEA, memang bangang laa kalo korang tak tau.

PS:- Saya fans Manchester United saya okay. One is better than nothing..

No comments:

Post a Comment