Sunday, April 24, 2011

Faktor-faktor Video Justin Bieber Jadi Top di Youtube

500 juta views memang sungguh hebat tapi bile aku tengok video macam shit brix jer. Justin Bieber atau nama saintifiknye stupid gay fag adalah nama yang tidak asing lagi bagi penduduk planet bumi ni. Ape makan ntah die ni sampai perempuan bleh histeria dengan die ni. Aku memang benci lagi pongeh dengan die ni, ko nak kate die berbakat aku peduli ape yang penting pendirian aku, aku tetap benci die ni. Tempoh hari mamat ni datang Malaysia. Personally aku puas hati dengan beberapa aspek, yang pertama media mengkritik die ni sebab die poyo nak mampus, ini membuktikan teori aku sebelum ni yang die ni bukan sahaja shit brix malah poyo tahap bangang. Aspek kedua apabila berpuluh ribu peminat setia die kene TROLL sebab menunggu die kat KLIA selama berjam-jam tapi die land kat airport Subang. Padan muka korang, how do you feel when someone you worship doesn't bother about you at all, feels like deep shit right hahahaha. Finally HUJAN, yes konsert tu dalam hujan, padan laa muka korang beli tiket mahal2 tengok konsert dalam hujan, aku dengar opinion kawan aku (bekas die hard fans JB) cakap die menyesal sebab konsert tu macam gampang tak best langsung. Music to my ears..

Okay sekarang biar aku bitau korang faktor-faktor kenapa video Baby (nama melayunye Babi) ni mendapat views paling tinggi kat Youtube (video paling top view dalam youtube setakat ni). Faktor pertama haters. Ye saya haters macam aku ni. Korang tgk sendiri video Baby tu, Dislike meter lebih panjang dari Like meter. Ini bermakna ramai orang watch video tu sebab nak kutuk video tu. Tengok comment die kebanyakkan comment mengutuk si JB ni antaranya seperti "how old is she??", "this is gay", "Justin Bieber sucks" dan banyak lagi arr. Lepas tu banyak perang comment antara peminat si JB ni dengan anti JB sampai dah mcm chatspace dah tempat comment tu. Personally i think it is not wise for haters to come and view this stupid video just comment and dislike because at the end of the day you are contributing to the view count of this video.

Faktor kedua, VEVO. Sape yang selalu bukak Youtube tapi tak tau VEVO tu ape korang leh gi makan tahi. Vevo ni adalah satu-satunye company yang ade copyright untuk siarkan video babi ni. So kalo ade orang lain yang upload video same serta merta video tu akan di delete Youtube. Itulah sebab video ni bnyk views sebab ianya satu-satunye source video baby yang ade kat dunia ni (dari youtube). Artis-artis yang diprotect oleh VEVO ni memang kebal arr dari segala copyright issue. 
  
And finally budak-budak adalah faktor utama kenapa video ni famous sangat-sagat. Ye arr populasi budak-budak kat dunia ni lebih ramai dari orang dewasa maka video babi ni akan mendapat banyak view. Comment-comment yang back-up si JB dalam video ni pown budak-budak jer sumenye. Mesti korang fikir mcm mane aku tau, takyah jadi genius pown leh tau arr tgk name id dorg sudah contohnye "JBfans97", "Iloveben10", "LoveJB99", "Imafaggot99", tengok nampak tak maksud aku, kalo tak nampak korang dah leh mandi bunga lepas ni. Inilah sebab-sebab kenapa video ni top view kat Youtube. Tak lama lagi video Friday lak bakal menyaingi video babi ni. Baik aku dengan death metal friday lagi best

ps:- kenapa Justin Bieber jalan tunduk, sebab die haram..

No comments:

Post a Comment