Monday, December 20, 2010

oH My Leg !!!!!!!

Relax-relax kepada semua kawan-kawan, kaki aku tak patah, just terseliuh jer, main futsal malam Sabtu punye pasal. Last time aku terseliuh macam ni mase aku sekolah menengah dulu. itupon sebab bola gak, ianya terjadi apabila ankle anda terlipat sehingga buku lali tersentuh tanah. Serta merta bunyi "prakk" kedengaran. Time tu macho lagi leh diri lagi. Tapi bile bukak jer kasut "FUCK !!!!!!!!!!!" sakit die bukan kepalang. Memang sakit sungguh. Conclusionnye aku susah arr nak berjalan sebab setiap kaki yang menapak ibarat 1000 lembing menusuk ke buku lali (peh hebat). Kalau pemain bola aku punye injury boleh kire career threatening injury ni. Mau 3 bulan tak dapat main bola.

Gambaran penulis terhadap kecederaan beliau alami
Ape yang hampehnye hari Sabtu tu aku dah beli tiket dah nak tengok TRON ngan AFFAN. Last-last tiket tu diberi kepada HAFIZ. Time kat dalam wayang si affan berkokok menganjing aku, dan-dan tu die ckp popcorn kat GSC tu sedap semacam padahal sebelum ni die cakap popcorn kat TGV lagi sedap. Celaka ko affan ko ingat aku jeles aku kat umah makan bergedil laa mak aku masak lagi sedap dari popcorn. 

Gambaran penulis kesedihan sebab tak dapat tengok TRON

Aku harap kaki ni sembuh in time sebab sabtu ni nak gi holiday kat PD. Memang bosan arr kalo aku dok terperap jer kat dalam apartment kat PD tu nanti. Paling busuk pown aku kene daki gak RUMAH API kat PD tu lagi. Menarik sungguh pemandangan kat atas tu.

PS: I'll live.

No comments:

Post a Comment