Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya 2011

Post kali ni aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada mereka-mereka yang mengenali diriku ini. Aku ingin memohon maaf sekiranya terkasar bahasa maklumlaa kadang-kadang mulut aku leh tahan jugak lasernye, but I am being honest. Kalau aku bergurau2 terlebih gurau korang terasa aku minta maaf laa tapi mmg takde niat lain selain bertujuan untuk bergurau. 

Kepada mereka yang terbutthurt atas statement aku baik kat Facebook atau kat Twitter aku mintak maaf kalo bontot korang berdarah. Aku just cakap ape yg aku rasa. Toksah laa emo2 sgt, amik yg keruh buah yg jernih. Aku ni hari2 orang kutuk aku buncit, gemuk bagendol, tak hensem, bodoh, bebal, takde awek, forever alone, ketinggalan zaman etc2 tapi aku steady jer, lantak korang laa korang nak kata ape, bukannye aku rugi ape2 pun, korang yang mengutuk pun bukan untung ape2 membazir air liur iyer ade.

Anyhow selamat beraya, kepada yang drive tu drive elok2, jangan jadi setan kat highway, orang lain pun tak suka duduk kat highway lama-lama. Makan tu beringat2 mentang2 puasa sebulan hari raya pertama janganlaa melantak mcm tak makan setahun, relax raya pun sebulan jugak (ceh padahal aku yg patut kene nasihat mcm ni). Ok laa Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin dari aku Muhammad Syahzannizam Bin Ramli.

Lagu raya selalu dengar bosan jugak sekali-sekala tukar selera best..

1 comment:

  1. selamat hari raya nizam, maaf zahir batin

    ReplyDelete